Programma

Bezoekers aan Aeroprint zijn vanaf 13.30 uur welkom. Op uw bevestiging staat het tijdstip van inlopen. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk binnen komen.

14.00 uur – Welkom door Erwin Koerts
14.20 uur – Jos Steutelings VIGC (NL)
15:00 uur – Olga Munroe (UK)
15.45 uur – Praktijksessie digital printing (only @ Aeroprint) (NL & UK)

Ook online te volgen
Bij de inschrijving kunt u aangeven of u aanwezig wil zijn bij Aeroprint in Ouderkerk aan de Amstel, of dat u het event middels de interactieve live registratie wil volgen. De inlog gegevens krijgt u ruim op tijd toegestuurd.

Who’s talking?

Olga Munroe is Head of the Retail Institute at Leeds Beckett University, a research centre that specialises in retail innovation and consumer behaviour.
 
Olga has a MA and BA in Philology from University of Warsaw, followed by career in a marketing agency, where she worked on award winning media campaign for a large European retail developer. In the UK, she held marketing roles in public education sector and tradeshow industry. Prior to joining the institute, she managed and supported strategic university projects.
 
Olga provides strategic direction for the Retail Institute and creates a knowledge exchange platform provides support to industry partners, trade organisations and fellow academic institutions.  She works with global businesses in retail supply chain: retailers, brand owners and packaging manufacturers – companies like Nestle, BASF, ASDA, Coveris – and many more.

Jos Steutelings is directeur van het Het Vlaams Innovatiecentrum voor Grafische Communicatie. Een netwerkorganisatie die zich focust op technologische en business innovatie binnen de grafische sector. Haar missie? Op een pragmatische manier bedrijven inzicht en overzicht geven in een steeds sneller evoluerende technologische omgeving. Jos vertelt over rol van drukwerk in de moderne marketing mix:

“Het belang van drukwerk is in onze (over)gedigitaliseerde maatschappij misschien een beetje ondergesneeuwd. Er is zeker een verkeerde perceptie rond drukwerk en dit op verschillende vlakken. In deze sessie toont VIGC aan dat drukwerk dat op de juiste manier wordt ingezet een enorme meerwaarde heeft in de (digitale) communicatiemix. Aan de hand van interessante cijfers en leuke cases ben je op het einde van de presentatie helemaal ‘into print’!”

Drukkerij Aeroprint
Polderweg 22
1191 JR Ouderkerk aan de Amstel
+31 20 496 94 94
info@aeroprint.nl


Aeroprint. All rights Reserved.